diamond rain:D

hej hopp alla i solen:d HAR NI BRÄNT ER?? för gudar ska veta att det hettar i både mitt asnikte och på benen:D påminner om en danskflagga om ja ska vara ärlig:D
lyssnade på ljudbok idag (dead reckoning) med charlene harris... än så länge... njaaaa men det kommer väll:d fortfarande håller den samma humor som gör att jag ofta skrattar:D
och vem gillar inte de:Dhursom så glömmer man lätt bort tiden och vips hettade dte om benen, de roliga va att brännan sprider ju sig... alltså du känner att du har bränt dig och sen när du gått in och väntar innen nån timma så vips e hela benen röda.. hursom så är de inte så farligt, det kommer ha gott över imorgon. helt säker på de..

hursom så får jag låta bli att gå ut mer i solen nu tror jag... ska upp och hämta en tunn vit tröja och gå ut men att gå omrking i bikini är ett minne blått för dagen... dock imorgon får jag smörja mig med den KRAFTIGARE salvan, för uppernbarligen dög inde 15 i solskydd... har en som e 30;D

nää ut va det, sen blir de onsdagsmys skulle jag tippa på, erik har två dagar kvar av jobb sen har han semester och min semester e slut:D nää bara skojja:D men han kommer dra upp mig tidigare. idag vaknade jag förövrigt halv 11 ... knäppt... för jag har vart uppe 8 alla andra dagar:D

men shöööss på er


Kommentarer
Klara säger:

Sv: Jag älskar oxå Spirit :) De filmerna låter helt okej, du har en väldigt varierad filmsmak får jag säga ;)

Solade lite idag men jag och mina röda pigment är sådanna att antingen bränner jag mig ( och blir röööd) eller så blir de ingenting -.-' ...

2011-08-03 | 22:10:26
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback