back again:D

hej håå alla, har haft fullt upp dessa dagar så de har blivit datorn som hamnat efter tro mig, ingen är mer ledsen än jag:d
i måndags så va jag hos natta på kvällen, tog de lugnt och gjorde en skum milkshake som skulle smaka mint men som bara gav en där där ahhhhh som i viks blue extra starka extra friska ahhhh, ni vet! :Dtisdagen??
på onsdagen var på på gekås... sedan dricka lite vin hos debbie:d trevligt,. började titta på the grudge, som vanligt spookar den filmen mig:D men inte så mycket för tröttheten tog över och vi tittade inte ens färdigt... ehhe kanske för de bästa..
torsdagen? stängde färdigt de sista, drog upp traktorn som erik körde fast:D haha och var och handlade lite lätt:D åkte till hästarna, och hade sedan en lugn kväll:d såå jag drog igenom de sista 4 avsnitten av glee:D LOVE! älskar glee, längtar till september då säsong tre får av stapeln... men samtiidgt hoppas jag att jag hittar nått annat att titta på under tiden för det är mycket roligare att ha flera avsnitt att dra igenom på en gång:D
fredagen,... idag? åkte till stan vid 11 med debbi, lämnade wilmer på trimmet och sedan shoppade vi lite, handlade och käkade, gott va de:D och hittade lite underkläder:D
såå det är lite planerat men det e roligt, dock inget jobb än. ska ringa ica maxi nu tror jag:D finns igentligen ingen bättre tidpunkt eller=S

kommer lite bilder men nja lugnt, ikväll blir de kycklingsallad med baugett, egengjord glass och aptitretare:D lyckat fredagsmys skulle jag tippa på:D shööööss

Kommentarer
Linnea säger:

Det låter mumsig det! <3

2011-08-27 | 16:02:14
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback