tisdag...right??

jaha jobb idah ocg igår, alltså jag e inte på nått vidare humör, alltså jag akn ju hålla skenet uppe men jag mår gasnka dåligt faktiskt... igår kräktes wilmer osså?? så nu har jag nog två sjuka hundar? ochsom erik sa,,, man tröttnar på allt när det är motgångar hela tiden... affe går in på sin 8 dag med magsjuka(om man kan säga så?) vi vet ju inte riktigt vad han har??
och wilmer kräktes två gånger igår och två imorse... man är små trött av att springa upp på nätterna vid 4 tidenoch släppa ut affe... jag vill bara att dom ska vara friska!!!men men...

såå nu ska jag börja på en ny diet för dom, såå fisk och ris-- eller färs och ris.... blir nog sistnämda..

SÅ hoppas jag att de blir bättre.. snälla låt de bli bättre, det tär på en....

Kommentarer
Klara säger:

Nää stackare, hoppas de kryar på sig snart! ...

2011-04-19 | 13:51:46
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Klara säger:

Sv: Njae jag har nog ramlat av runt 10 - 11 ggr så runt 90 avramlingar kvar med andra ord heheh :'D

2011-04-19 | 13:54:10
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback