this is our song...

hej håå... vart på loppis hela daaaagen känns de som men nja inte hela men vi åkte kl 8 imorse och kom hem vid 1 tiden, Mina kusiner var med och jag fick en skit söt grimma till Alpina, hon älskar den. men inte lika mycket som jag:D tack!! bilder kommer btw..

på loppisen köpte jag ett skritttäcke och en regn täcke, JAG GILLAR loppis, synd bara att vi knappt fick sålt nått, men jag tror det var segt hos alla om jag ska vara ärlig. det värkade som om människor snålade, men samtidigt kan man förstå det. hade dom haft det efter löning precis hade nog fler handlat... kanske. Jag gick nog pluss minus noll kan man säga:D

sedan har jag och erik grejat i landena här hemma, ska se om jag kan lägga upp bilder. men det kommer bli skita bra tror jag. vi åkte även en sväng med fyrhjulingarna:D alltså jag och erik på våran och adams på han. JAG föredrog min väg tror jag:D

Ser fler och fler vårtäcken, sitter och kikar på en sädesärla just nu, hihi och vilken dag det varit:P

Kommentarer
Klara säger:

Heheh jag ska försöka, Pina blev ju jättefin i sin grimma :'D

2011-04-17 | 21:25:03
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback