påsken kom, och påsken går?

alltså denna påsken är att minnas eller hur?? ja mena igår på påskafton var ju familjen samlad och det var trevligt, pappa var i sitt esse och ja det var väll de flesta som smuttat på den där drycken som kallas alkohol:D dock inte jag, tog det lugnt och njöt av värmen... DOCK skulle jag hoppa på simson i hagen och han blev livrädd och skenade... jag satt kvar hela vägen även om jag var på väg av en tre ggr eller nått, satt på halsen vid nått tillfälle, inte att rekomendera men nja jag satt ju kvar,övergav honom när marken planade ut. jäkla häst!" haha men nja man kan ju skratta åt det nu.

funderar på att åka och fiska men jag evt inte, halvsugen på att inte göra nått. funderar på att lägga mig i solen och läsa idag, kasnke sookie boken, nr 4GRR, men samtidigt är det idiotiskt att läsa den innan den kommer på serien, inte för tat jag inte läst den innan men då får man den färskt i minnet, dumt om dom ska såga avsnittet på tvn:D

hursom så börjar det bli sommar, och det känns bra!! tävlingssäsongen kör snart igång och jag längtar lite, dock hoppas jag på att A gör bättre ifrån sig, jag hoppas hon kan skärpa sig lite och fokusera sig på den som styr henne:D

OCH så kan man börja nedräkningen till nathalie kommer hem och så ska jag ju till sandra nu i veckan:D på torsdag, ska bliii såå kul:D

Kommentarer
Lina säger:

vilken tur att du inte ramlade av;D

sv: ja prova den är jätte god

2011-04-24 | 12:58:27
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Lille Simsson, tur att du satt kvar :'D Påsken är nog faktiskt min favorit högtid ;P

2011-04-24 | 14:08:51
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback