na na na na nananan

hmm och tisdagen går mot sitt slut, funderar på att gå ut och svabba av alpina en del men nja jag vet inte riktigt, men helt ärligt så blir det nog så.. hoppas bara hon håller sig ren tills på fredag... för då är det långritt som gäller:D

hoppas bara jag får ta transporten nu, erik sa den hade dåliga däck. kasnke man kan gå han att byta dom tills på fredag?? vem vet va?
måste ochså få upp tipsromenaden... jag kommer ju likförbannat få se frågorna... men jag får helt enkelt ignonera det hela, eller så struntar jag i den:D
vi får se hur många det blir ochså.... än så länge är vi nog 7 som rider... tråkigt om inte fler kommer, men men det gör mig inget.. bara det kommer nån:P

har kokat ris nu och gav wilmer av koket... han tyckte om det?? så frågan är ju om han är såå dålig, för affe liksom bara nosade på sitt. blandade i lite vätskeersättning med salt och honung i. vi får se... alla sätt är bra förutom de dåliga... jaja... ut ska jag iallafall... se om jag akn få min häst att stå still när jag badar henne:D

Kommentarer
Klara säger:

Får hoppas att dom blir bättre ...



Sv: Tog några på Totte oxå men vi konstaterade ganska snabbt att han inte är någon linslus ...

2011-04-20 | 09:57:04
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

har nu skaffat bloggbesök min blogg;D

2011-04-20 | 10:47:39
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Lina säger:

sv: tack

2011-04-20 | 20:55:10
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback