morgon?

hej hååå, idag mina vänner e det fredag, vilket betyder FREDAGS mys med erik och god mat. nja vet inte om de bara e jag och erik, vänner e ju välkomna:D men som sagt fredag och sova lite längre imorgon:D

Idag ska jag se om jag låter A vila lite från ridningen, hon brallade en hel del igår och jag MÅSTE måtta en ny förbygel på henne, så jag får se om jag orkar bråka med henne:D

btw! imorgon är de gröntkort kurs, vilket betyder att jag ska vara i svenljunga klockan 9. så helgen kommer bestå av kurs för mig, och det passar mig bra faktiskt:D ska bli skönt att ta det där förbannade kortet:P
Så det där med SKIT lång sovmorgon blir ju inte, men känner ja E rätt så vaknar han vid 8 och kommer antagligen börja sparka på mig då:D hihi

JAHA? vad mer? sotaren har vart här, och skulle provtrycka kökspipan, eller hur man ska förklara. men nja det fanns ju inget hål(svårt att förklara) så det blir att ringa hit han IGEN:7 men men man kan ju inte göra allt eller? och så var de ju lite goda nyheter iallafall...

nää nu ska jag äta frukost och inventera kylskåpet, handling står på schemat:D

Såg färdigt sista avnittet av Glee med nu, alltså för säsong 1. DET var asa bra!! dock sorgligt, men det ska de vara, glee gör en så glad i vanliga fall:D

Kommentarer
Nadja säger:

är det din häst?

behöver du hjälp med en ny bloggdesign kanske? :P

2011-04-08 | 09:45:17
Bloggadress: http://ponnidressyr.blogg.se/
Nadja säger:

har själv det ;)

det är svagt mäsingsfärgade iaf, min polle ha rju så himla litet ansikte, han växlar mellan ponny och cob och har tom fått göra extra hål på nosgrimman, snokremmen och käkremmen xD , har man litet huvud så har man, och då är han endå 1,44 ;)

2011-04-08 | 10:59:32
Bloggadress: http://ponnidressyr.blogg.se/
Nathalie säger:

Hade någon sparkat på mig vid åtta på morgonen för att jag skulle vakna så hade den personen varit DÖD inom en en minut! :-P

2011-04-08 | 11:38:08
Elsa! säger:

Hej.. Har fått ny blogg. Linnea är inte suuper bra på att fixa sånntXD mysigt med sovmorgon:D

2011-04-08 | 13:55:22
Bloggadress: http://fjordingaar.blogg.se/
Klara säger:

Ska försöka ändra färgen ;P

2011-04-09 | 10:26:58
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback