morgon i regnet...

vaknade av att jag hörde regn på rutan, shitt tänkte jag och fick rusa ut och slänga på alpina hennes täcke, hade bara på henne ett tunt täcke sen igår som inte var vatten tätt... suck..så nu är hon täckad igen. dock hade det precis börjat och hon var inte blöt för det hade inte gått igenom täcket, men samtidigt ville hon nog gärna ha det kraftigare för hon stog still.. hehe

så nu är jag hyffsat pigg, ska in och se om jag kan tvätta lite och mig själv för den delen, börjar nog med mig själv för tvättmaskinen har spökat de senaste dagarna och därför vet jag inte om jag vågar mig på den? dessutom så vet jag inte om erik använde tvättmedel när han tvättade den tvätten som ligger i?? humm kasnke bättre jag tvättar i framtiden eller hur?? jag använder nämligen flytande tvättmedel och då får man ju med sånna bollar ni vet som man häller medlet i. båda bollarna stog i fönstret och tvättmaskinen gick.  jag har bara två:D

jaja han ville ju väl.... haha
ja sikket skit väder, hoppas det håller upp idag, annars får jag rida i regn. måste komma igång nu, dessutom måste jag ordna licens på mig själv med för lokaltävlingarna... vilka regler det har blivit va?? shitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback