Mina drömmar

alltså jag tycker in att dröma, alltså mardrömmar är ju ingen favorit men att det ändå blir som en erfarenhet;:D
har verkligenm hittat inspiration flera gånger till olika noveller genom mina drömmar, såå jag tycker om det. ÄVEN mardrömmar kan ge en ispiration, de värsta drömmarna är zombie drömmar, jag gillar inte det där med att dom äter på mig... kan ni förstå det? lol
hursom så är dom bästa drömmarna när jag befinner mig i en annan värld... det är underbart!



jag tror inte jag skulle överleva en zombie invasion, men nja jag kasnke skulle klara mig längre än de flesta, haha nån mer som funderat på hur ni skulle gå tillväga?? hihi

Kommentarer
Klara säger:

Uscha, nä mardrömmar gillar vi inte ...

Men jag brukar nästan aldrig drömma mardrömmar oftast är dom bara konstiga, vilket i vissa fall nästan är värre än de läskiga drömarna ...

2011-04-28 | 15:33:39
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback