hästar hit och hästar dit...

Mår bättre för er som undrar, såå idag har jag städat lite ute, och inne med för den delen, ska kika efter lite jobb nu när jag äntligen är klar hos kaninerna, fasiken va tre små djur kan bajsa;D släppte ut hönerna lite med, så dom fick lufta vingarna...

idag ska jag ta en ridtur på alpina igen, känns som de går allför många dagar imellan ibland men de sista har jag ju vart så dålig så jag får skylla på det. MEN det är ingen vanlig ridtur idag för jag ska provrida det nya shabraket! alltså det jag sydde. så bilder kommer på hur det såg ut:D ska be min sambo ta det eftrsom han inte ville att jag skulle rida förän han kom hem, så då får han agera fotograv också:D hihi kasnke går han med en bit med sigge... han har nämligen börjat ta tag i inkörningen av den där lille saken nu, dags att göra det. jag är bra sugen på att rida honom, han är säkert skit skön att rida bara man kan få han att länga sina ardenner steg lite:P

men som sagt utlovade bilder lite senare:X

såå vi får se hur det ser ut:D

Kommentarer
Josäfin :> säger:

Gash vad snyggt det där schabraket äääär! :D

2011-04-04 | 19:58:41
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback