en snabbis...

hej hå, ska strax ut till hästen och göra henne i ordning för ridprovet som jag ska ha kl 9. ska ge mig på att rida genom byn är det tänkt men jag tror jag tar en lite längre väg och ser om jag lyckas bättre med den, men man vet aldrig. Alpina har en förmåga att stressa upp sig hela tiden så risken finns väll att hon stressar upp sig, men men det löser sig nog.

ska bara tänka genom vilken väg jag ska ta... humm

Affe kom hem igår, så två nätter på sjukhuset blev det. dom trodde han hade magsjuka och nått störde uppebarligen magen. såå nu ska han vara bättre. pigg är han iallafall, dock dålig i magen fortfarande, men det var bara att avakta. han får special foder och magpulver som ska återställa tarmfloran.  Jag hoppas han blir bra snart, men förhoppningsvis blir han det...

nu ska jag klä mig och packa vissa papper, så vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback