Det här saknar jag

körde erik till jobbet idag för jag sedan skulle åka och besiktiga bilen. fick en anmärkning på avgasröret så det är ju gasnka bra! hursom så ska jag ringa jonas innan lunch tänkte jag, se vad han säger om jobb.

jag saknar att vara bekymmerfri, jag saknar att vara barn tror jag. fast jag saknar nog bara känslan som barn, att varje dag är ett nytt äventyr, inga räkningar och inga måsten mer än läxor. friheten att göra vad man vill. Att vara barn är att bara vara, när man blir vuxen är det måsten, pengar och jobb. tråkigheter och det ända man gör är att anpassa en vardag som passar alla andra, såå jo jag saknar att vara barn. Och då menar jag inte att allt är frid och fröjs dom barn, man får inte köra bil, ej gå på filmer för det är åldersgräns osv. utan jag menar livet i övrigt, inte fasiken behövde man oroa sig för pengar och räkningar? såå därför hissar jag barna sinnet och dissar vuxenlivet!

Kommentarer
Marianne säger:



Hej!



Har hittat din blogg och vill bara skicka en hälsning till Dalen som varit mitt föräldrahem fram till sommaren 2009. Hoppas ni trivs där, det är på sitt sätt ett fantastiskt ställe och underbara ridvägar i skogen :-), saknar det. Mvh Marianne

2011-04-06 | 09:57:22
Klara säger:

Hihi jag har nog vänt på det där lite grann men men det visar väl sig sedan XD

2011-04-06 | 18:43:52
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback