damn!

Ska säga att provet idag gick över förväntan så nuu eller nja snart har man grönt kort. teorin satt som en smäck och nu ska jag bara klara uppkörningen, kan inte fatta att jag måste visa att jag kan rida men det är ju så att det får bli det ändå. SÅ på torsdag så kommer det att ske iallfall, får se hur jag lägger upp det men det ska nog gå bra!

ska ju skapa banan själv så vi får se hur det blir, men ett stig och en oxer ska ju inte vara några problem alls.. tror jag;P

Ska jobba nu i veckan med, men inte alla dagar. alltså jag har verkligen tappat lusten till det, inte att jobba alltså men att bli inringd! it sucks...

jaha vad ska ja mer skriva? loppisen sker nu om en vecka och erik har hjälpt mig lite idag med krokar osv, det kommer bli trångt men bra ändå!! såå jag hoppas borden är större än vad jag tror:D
 med tanke på att det kommer vara två allround sadlar, och två western sadlar... hehe två selar och en jäkla massa annat:D

Kommentarer
Klara säger:

Heheh oj, vi får verkligen hoppas att borden är ganska stora ;P

2011-04-11 | 15:50:05
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback