dagen efter....

idag är Anneli stel i nacke axlar och rygg, hon har även en satans träningsvärk i ben och rumpa:D det är min rapport om min hälsa idag, alpina värkar inte känna av nått, gav henne lite massage innan nämligen... hehe

jaha? nu är det bara några dagar kvar till loppisen och jag var ute i god tid men har ändå lite kvar... såå det blir att fortsätta. ska göra mer listor och sedan ska jag ordna växelpengar.... och sätta prislappar på de sista "stora" sakerna, ska även sy det sista på shabraket.... och nja sen ska jag vara färdig.. tror jag:D

ska försöka komma ut på A imorgon med, får se hur det går utan snodden på stigbyglen men jag tror vi fixar det, ska ordna en men hann inte det idag,DOCK hade jag hunnit om erik vetat hur länge han skulle jobba över. väntade nämligen på honom till kvart över 5... en hel timma alltså... och hade han vetat(vilket han inte gjorde) när han var färdig hade jag ju kunnat smita till hööks men nja en annan dag:D
vem vet? kanske en snabbis imorgon om jag har bilen, ska även försöka låna bilen på eftermiddagen imorgon:D för min kusin Lina fyller år på söndag och det ska såklart firas!! men imorgon då:D
såå hurra hurra i förskott:D har hämtat hennes paket idag med:() tillock med så jag e avundsjuk:D

kramis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback