bring it down....

jaha? idag är de påskafton så GLAD påsk alla och ät nu mycket av de ni tycker e gott, ja mena ägg i all ära men tacka vet jag pappas svampomelett, och jag fick ju ingen i julas sååååååå jag är supersugen på den:D

erik köpte en bil till mig igår, alltså jag borde ju bli glad osså, alltså tro inte att jag inte är det men jag hade liksom hoppats på en annan bil, men nja den går ju framår och jag har ju kört volvo innan, men lite surt känns det på nått sätt, mondeon såg inte mycket ut för världen men var såå fin innuti och kändes "nyare" men en 745 är en slitvarg och en bil som tar en dit man vill, sååå jag tacksam är jag... men lite surt känns de ändå..

nää nu ska jag ut och ta in teodor som är ute i sommarbur, har gjort vårfint hos dom nämligen:D ska klippa lite björkris nu som dom ska få gnaga på:D

Kommentarer
Klara säger:

Va kul att du har fått en bil! Precis huvudsaken är ju att den går framåt ...

Så Theodor är ute i sommarbur? Vad tycker han om de då? :)

2011-04-23 | 12:07:36
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

sv: ja påskmat är mumsigt

2011-04-23 | 19:33:23
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Linnea säger:

låter musigt för dom!

SV: Vi ska nog åka up med Lina och Klara någon gång och tinga.

Om det går bra förstås.

Hur mycket kostar 2 kaniner?

2011-04-24 | 10:48:52
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback