trött på allt...

med valet alltså, trött på alla skyltar, trött på att det pratas om det i radio, trött på att se det i tidningar, trött på att se det i tv. GE ER! det räcker med reklam och NÅN enstaka debatt men fasiken att nu måste förstöra vissa program med eran smuttskastning. JAG hoppas att INGEN vinner, dels för jag vill ta en sak från varje parti och sätta ihop i ett, ähhh nu orkar jag inte bry mig om detta mer. Skönt det är slut imorgon, men det lät ju bli eftersnack.

Laddar inför en ny arbetsdag imorgon, ska bli skönt att gå upp tidigt... hehe inte men som sagt skönt när lönen kommer:D

Hoppas allt är bra med er, och jag hoppas ni haft en bra helg. Jag önskar det kunde regnat mindre och jag önskar att vi grävit ur stallet.. suck....

imorgon dröjer det med inlägg och uppdatering, antagligen blir det runt 17, kanske hinner jag blogga under dagen, men det tvivlar jag på, love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback