torsdagen.... vart tog veckan vägen?

jo vart tog den vägen, mig vetligt så gick jag upp på måndagsmorgonen och tänkte hujeda mig vad tidigt.. och vips så är det fredag imorgon:D och det ska bli såå skönt... fredagar är bäst, oavsett om man jobbar,går i skolan... gött ere:D

mår bättre idag, tror jag klarar mig lindrigt undan, har börjat med riktig mat igår kväll och magen är ju små knepig, ni vet halvöm.. men jag tror jag klarar mig. hoppas bara att det försvinner så jag slipper krångla med vårdcentralen.. ja menar det är ju en hel helg nu innan... såå vem vet jag kanske blir sängliggande.. nej ucha säg inte så..

hoppas på helgen iallafall, lördagen blir det mys med älsklingarna:D hoppas på mycket god mat coh mycket mys:D finns de nått bättre än vänner? gemenskap? och god mat? och nån film? hursom blir det nog kanoners:D

hoppas ni haft en underbar torsdag:D

Kommentarer
KLara säger:

Kommer du? Förstår om de är jobbigt nu så de gör inget om du inte kommer ;D Skulle varit väldígt roligt om du gjorde de! Bestämm själv messa bara om hur du gör så vi vet hur många som kommer ;D Kram!!<3

2010-10-01 | 09:43:50
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Gött att du mår lite bättre - var lite orolig för att det kanske skulle sätta stopp för lördagen. Men då är det ju på! Johanna kan också så nu behöver vi bara bestämma tid och vad som skall förtäras! Vi får höras av sedan! Puss

2010-10-01 | 11:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback