tack för era inlägg..

glad att så många värkar lyckliga över det lilla, man behöver inte vara rik för att må bra eller hur? för mig räcker det med att kunna betala räkningarna, tänk att en sån liten sak kan få en att må bra? eller en nybäddad säng:D
jag tycker att borde se det dom har. så det så....

Varför tråna eftre det man INTE har? varför tråna efter nått man inte kan få? fokusera på det ni har och var glada för det, även om det är litet så är det värdefullt för er.

jaha? idag har jag jobbat, halv lugnt men ändå att göra beskriver dagen väldigt bra. har kommit fram till att mina jobbar kompisar är väääldigt speciella, dock på ett underbart sätt.
tycker defentivt att man ska vara speciell, men sen kan man undra vad vanlig är, finns det nån vanlig människa? jag anser inte mig själv som vanlig, det ska gudarna veta!

har precis ätit pannkakor med bacon, alltså i smeten som ugnspankaka med fläsk, fast jag gjorde pannkakor med bacon istället.. gott blev det och det blir även det imorgon till lunch. skönt!
har även stängt fördigt det sista idag och hästarna går nu här uppe, alltså sigge och ebbe. skönt är det så man har lite koll på dom. det är ju unghästmönstring den 25, kan bli intressant vad han får.
frys ungar lever men hon ger dom nog dåligt med mat så jag har tagit kontakt med en vän till mig som har kaniner, se om hon har nån extra mamma. så jag kan adoptera över dom.
jaja, vad mer?

kommer inte ¨på nått. så jag tycker defenitivt att alla ni där ute tänker på det jag sagt, kryp ned i sängen och njut av nuet.
man lever bara nu, varför oroa sig hela tiden? det ger bara magsår och huvudvärk. tro mig. :D
love ya all, kisses and hugs and good night:D

Kommentarer
Klara säger:

Ja finns det nåt bättre än en säng med nytvättade (torra) lakan? Nej varför oroa sig inget blir bättre av de igentligen ;D Men Fry då! Tar hon inte hand om sina bebisar ordentligt?! det var inte bra alls :S Kramizaar<33<3<3<33

2010-09-14 | 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback