söndagen....

ngt ångest men samtidigt inte, alltså dels för jag tycker om att jobba men hatar att gå upp tidigt... brrr
igår var det super nice:D mycket shööt och god mat:D babbel är att rekomendera!!

idag står det igentligen inget på schemat, ska väll gräva lite och se om jag ska rida, jag har lite huvudvärk och behöver igentligen komma iväg och köpa ipren, även små handla lite, det fattades mer i skåpen än jag visste.... så det måste ju handlas igen, suck suck suck

annars blir det nog lugnt, hoppas jag. för jag har inte humör för att göra nått vidare idag...
tröööööötttt

Kommentarer
Klara säger:

Ojdå huvudvärk är inte gött ... Marie och Marlene fyller år så vi ska dit och fira dom :D Miss ya måste ses snart det börjar bli lite akut ;D KRammizzz<3

2010-09-26 | 12:56:08
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Rikardandrine säger:

Great site, keep up the good work!

2011-03-31 | 16:08:50
Bloggadress: http://rikardandrine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback