söndagen... dagen innan verkligheten...

är det verkligen så? att man slungas tillbaka till verkligheten? dessa sovmorgonar försvinner och man får slita sig upp halv 6 varje morgon... hujeda mig, tro inget annat jag älskar mitt jobb men fasiken varför såå tidigt?

hursom så har jag uppdaterat dåligt idag:9 vart ute hela dagen, tro det eller ej. min bils stötfångare skulle få färg så jag har slipat och donat helt i onödan för färgen reste sig när vi sprayat på den.. suck så nu måste jag slipa om allt igen... vill inte det för det är såå drygt... så jag får köra med min skrot bil ett tag till:D det ska ju besiktigas nu i november tror jag, undrar om det blir blanka papper även detta året.

ska ställa mig coh göra mat med, suck... som sagt det är inte det roligaste jag vet men idag blir det lite söndagslunch, kyckling med pommes... nån sås och kokta morötter.

sedan ska jag och rösta, jag är nog en av få som inte förtidsröstat, men det är ju så när man är en upptagen kvinna:D

har även tränat hästaran, ebbe var så duktig idag att jag fortfarande har svårt att fatta att han faktiskt inte krånglade. hmm nått måste hänt över natten för igår var det kaos...hehe

regnet kommer i lokala skurar vilket gör att det inte riktigt går att planera nått ute för man kan inte börja på nått innan det vräker ner. bara det inte åskar, jag hatar åska!

IDAG ska jag köpa mig choklad, vi ska handla för det är nog ett måste. som erik sa,
-det ekar i kylskåpet....
men jag kan ju koka soppa på en spik så det är ju vara att rota i frysen:D men man hittar mycket som borde slängts för längesedan.. hujeda mig.
men choklad ska jag ha, kosta vad det kosta vill!!


Kommentarer
ciiz säger:

ja de kul :) jag skriver mkt inlägg och får mkt kommentarer :P

2010-09-19 | 13:35:57
Bloggadress: http://ciiiiz.blogg.se/
Klara säger:

Kattjävel är bara förnamnet på den katten! Nejdå men ja så lät det ungefär ;D Ja upptagen är du utan tvekan! När är "visningen" av Ebbe och Sigge? Kul att det gick bra med Ebbe KRaamizzar<3

2010-09-20 | 06:39:08
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback