små trött idag...

jo det är ju söndag och allt och jag har ju små grejat med allt hela helgen, då återstår ju bara söndagen som man igentligen inte ska lyfta ett verktyg. men som sagt det lär ju inte hända när erik är hemma den där slavdrivaren är verkligen jobbig ibland, men det är väll tur han finns så man får nått gjort.

jaha? igår var jag på kalas hos philippa, hon fyllde en hel hand(5) hon var så lycklig, man kunde nästan ana stjärnor i ögonen på henne:D

här är klänningen hon fick, den satt till min lättnad väldigt bra, men man fick nyta om axelbanden lite så det var tur jag gjorde dom knytbara:D

första tårtan:D lila med vit kristyr, med rosa sockerblommor. Den är en banan,choklad tårta.och lite silvrigt ätbart glitter på.

barbie tårtan, och suck vilket jobb. men det blev bra tillslut efter lite uppfinningsideer från min sida.
denna har rosa marsipan och är fylld med jordgubbsfromage, sylt och vaniljsås. vit kristyr och silverkulor, även ätbart glitter.

jaha? det var väll allt för denna gången, skriver nog mer sen. har inte så mycket på hjärtat denna morgon...

Kommentarer
Anonym säger:

Nämen gud vilken fin klänning och tårtorna ser ju helt underbara ut! Vilken födelsedag hon måste ha fått, Filippa ;D

2010-09-05 | 10:09:41
Nathalie säger:

Supernice!

2010-09-05 | 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback