Nån ska man skylla på.

Jo det är så och sd kom in i riksdagen som vågmästare tack vare moderaterna. Är det inte så? Jag tror det för så många är missnöjda med sin situation och därför har de blivit så här. Jag är inget fan av moderaterna. De e bara så, för jag förstås inte hur man kan sänka inkomsten för dom som är sjuka, kräva att nyopererade ska jobba direkt. Alltså tänk att gå sjuk och du måste jobba för det finns inte en chanse att klara hus och livet annars. När jag inte jobbar så får jag in dryga 8 tusen. Har nån bil då som är nödvändigt om man ska söka jobb så försvinner runt 700 i skatt/försäkring och sedan ska man räkna på underhåll och bensin. Jag har en kostnad på 1500 kr bensin. Sen kommer en hyra. För min del lån. 2500 kr. Sen försäkring på hund häst dator. 1000 kr. Mat 2000. Foder till djuren 800. Som ni märker inga pengar. Jo jag vet att jag valt att ha djur men ska man inte få ha råd att ha en hobby? Men tänk att om ni har allt detta och lite mer och blir sjuka?jag hade tjänat mer på soc men då måste jag sälja bilen. Och ja hur ska jag då ta mig till jobbet. Jaha luftat tankarna lite:) skriv vad ni känner?

Kommentarer
Klara<3 säger:

Jaa du dessa partier man vet varken ut eller in ... Natti kram <3

2010-09-20 | 20:17:30
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback