music is my laungage...

stavas language så? orkar inte googla det hur som hellst, jaha idag var det jobb men jag har vart såå trött! alltså jag är helt säker på att en tröttnisse har intagit min kropp, och samtiidgt så är jag säker på att jag håller på att bli sjuk? VET ni när jag var sjuk sist? jag har inte en aning iallafall... men jag känner mig krasslig så det är synd om mig:D

ska ända ut och springa, orkade hela rundan i förrgår så nu är den för kort, ska se om jag kan länga på den lite. det är så mycket backar här omkring så det blir jobbigt att springa uppför hela tiden och tro mig det är UPPFÖR... så antingen springer jag 15 minuter fin runda eller så springer jag 15 min rakt fram och vänder. tror jag kommer fram till den större grusvägen som går längre in men jag får se. jag måste se hur jag mår som sagt, för det är jobbigt att göra nått när man känner sig krasslig. jag typ kolapsar efter jobbet.
suck

jaha? har kört vatten till hästarna, och nu är erik på jaktmöte:D så jag är hemma och myser själv. ska koka mig lite te och göra en macka... men det kan vänta lite. ska skriva lite här och sedan på min novell:D
har börjar lyssna på en ny ljudbok, alltså det är helt weird, men den innehåller magi, kärlek, alver,troll och en massa annat i en enda gröt dock, och nathalie du har rätt. fasiken va jobbigt det är att hålla ihop alla karaktärer, denna uppläsaren var inte bra heller för den delen...

jaha?
red igår, kasnke skrev om det, men jag ville tilläga att det var underbart! som alla ridrurer. jag har glömt bort hur det är att rida galopp utan att ha en häst som försöker bocka av en:D mycket härligt. dock var alpina rädd för de där monstrena ni vet, dom som ligger helt still intil vägarna och kan bli gasnka stora. gråa och mycket hungriga på små hästar:D sten monstrena, denna smitta som värkar öka utmed vägarna. ruskiga är dom och man får ju passa sig för dom rör sig med blixtens hastighet:D lol

busigt värre :D sååå nu säger jag kvällen så länge, och kommer jag inte på nått vääldigt intressant som jag måste lufta tankarna om så hörs vi imorgon, man kan inte uppdatera bloggen mer än max två gånger när man jobbar:D
lämna gärna en kommentar:D
 KOM IGEN!

Kommentarer
Klara säger:

Du kan lita på mig, jag kommenterar alltid ;D Du har blivit en liten friskis du som springer backe upp och backe ner ... hahah^^ Du vi måste använda vår sångskiva snart, jag bara väntar kan nästan alla låtar nu! Hade du short chaps som du har lagt undan? Och kommer du och tittar på torsdag? det skulle vara jättekul, vi har hoppning <3 Så får vi se hur våra ridlektioner ser ut. Lyssnar på vår sångskiva nu, ska jag leva som jag vill ... "jag vill känna att jag lever och att jag räcker till" ... Kramar :D

2010-09-08 | 19:45:54
Anonym säger:

Ja eller hur - ju fler karaktärer desto jobbigare. Värst är det ju när det bara är en massa bikaraktärer som har dialog - typ huvudkaraktären stöter på 5 personer och alla säger någonting och så skall man hålla isär allihop! Omöjligt!

2010-09-08 | 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback