missnöje...

SISTA inlägget om valet nu, jag lovar! alla värkar väldigt upprörda och jag hoppas att det lugnar sig, okey det sitter ett parti i riksdagen som har väldigt knepiga åsikter, men helt åt helvete kan det väll inte gå??
jag hoppas att det inte blir kris och annat, för sverigen behöver fokusera på arbetslösheten och mycket mycket annat, inte intriger i riskdagen,...

"Fight for a freedom to choose between shit and more shit." //Axel

Jobbet har vart segt idag, vet inte varför för det har funnits att göra men jag antar att jag råkat ut för en måndag,, en sån däääär måndag ni vet:D alla är halvsega osv, men men
regnet öset ner och jag ska ut och se till djuren, hundarna får gå med, wilmer ligger vid mina fötter och affe i köket, Wilmer är halt lite till och ifrån och alla ni som känner en jack russel vet att dom inte kan vara still, inte ens en sekund... suck så jag förösker få han att bli lugn. men nu ligger han vid mina fötter iallfall.

Skulle ridit idag och jag vet att det inte finns nått dåligt väder men VARFÖR ska det ösa ned gämt och varje dag? hmm det går mot mörkare tider nu med, löv som blåser av trädena och man får skrapa rutorna, iallafall i morse, det var is på vägarna... :D igentligen dumt att flina åt det men jag kan inte låta bli, det är nått speciellt med VINTERN ändå, jag hatar och saknar den:D

åhh är trött på telia med, avbeställde canal + kanalerna för nu tre månadersedan och mer, så dom skulle sluta fungera nu i augusti, men icke. så jag ringde och då sa snubben att jag sagt upp hela digitaltv och jag typ tappade hakan och sa
-neeeej! bara canal pluss kanalerna, han var tyst en stund
- då har nån gjort fel,
-dhaaa?
- jag ordnar det,
-bra, sen var samtalet slut.
ringde sedan mobil supporten för jag skulle årnda med surfningsabonemanget, och wopp sa dom att det kan du betsälla med sms, gött tänkte jag och skickade den kod som stog på nätet, Mobilsurf.... allt flöt på och jag kikade in på mina sidor igen, då stog det att jag hade mobilsurf alltid... nej tänkte jag och avbeställde, så ringde jag igen... börjar det bli shatigt=) ?? hehe tro mig det var det, tanten skulle ordna det åt mig och jag tacade och bugade, gick in på mina sidor nu och gissa? mobil surf alltid igen....????? MÅSTE därför ringa imorgon igen.... suck... dom har ju aldrig krånglat för mig innan? nån mer som har krångel med FELIA!!

hihi jag har en marabou daim i skåpet:D mums



Kommentarer
sofie säger:

sv: ja det tyckte jag med :)

2010-09-20 | 18:11:31
Bloggadress: http://sofietagtstrom.blogg.se/
♥piinkpiiercing - the one and only♥ säger:

svar: kul att du vill vara med :D kommentera mer, och du har större chans att vinna! ;)



allt bra med dig? ^^

2010-09-20 | 18:15:04
Bloggadress: http://piinkpiiercing.blogg.se/
Axel säger:

Vill bara påpeka att det inte är ett citat av mig. Det är från en av världens bästa musiker som heter Peter Dolving :)

2010-09-20 | 18:21:23
♥piinkpiiercing - the one and only♥ säger:

svar: ja, gör det du :D

2010-09-20 | 18:24:57
Bloggadress: http://piinkpiiercing.blogg.se/
Nathalie säger:

Hihi hade också tänkt att kommentera att citatet inte var från Axel - men du hade ju gjort det själv så no need!

2010-09-21 | 20:46:50
Linda Nilsson säger:

gillar din blogg (y) !

2010-09-26 | 12:51:34
Bloggadress: http://awesomefuckingliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback