magsår...

den som uppfann det ordet hade då inget vidare ordförråd.... sår i magen, men antagligen heter det ju i andra termer magkatarr eller magsäcksinflamation. och jo det är de jag har..... suck
alltså magen gör asa ont, när jag ätit. det är ju då magen får bekänna färg och det gör så ont att tarmarna reagerar och man får sitta på toaletten ett tag... suck
men jag antar att det blir så när man oroar sig, hatar att göra det.

DET ÄR LIKA VIKTIGT ATT TA VARA PÅ EN IDEÉ, SOM ATT TA HAND OM DEN

så stog det i lönebeskedet idag, ganska trevligt tycker jag:D brukar läsa de små orden innan jag ser hur mycket jag får i lön, vilket ofta är en besvikelse... suck
krånglade med telia igår igen, eller var det i fredags? hmm hursom så har dom ändrat om en av mina räkningar till kvartal... snacka om chock!! men den måste ju betalas nu? knäpp va? jag börjar hata telia nu, glöm de lovord jag sagt, jag hatar dom innerligt i dessa tider... tilloch med så mycket att jag sagt upp kanalpaketet pågrund av detta...
såå fuck off!

men nja jag får väll lugna mig... hmm erik sätter på mina nya stötfångare ida:D weii och imorgon ska jag på jobbintervjue...! men vet inte riktigt vart så jag ska kolla upp detta nu:D
sen ska jag till starred och lämna alpinas pass, för hon ska få sin spruta imorgon, hoppas jag e hemma:D

Kommentarer
Klara säger:

Oh magsår ... Not good =( Hoppas de bli bättre och ta de lungt nu Annelie de är ända sättet att bli av med de men de vet du nog redan ... Krya på dig eller vad man nu ska säga Kram<3<3

2010-09-27 | 20:42:46
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback