lycka för mig....

har funderat lite på detta idag och kommer nu skriva lite om vad som får mig att må bra! försök tänka ut lite själva?

jag känner mig lycklig när;
1; jag får lägga mig i min nybäddade säng(finns det nått skönare när lakan och sängkläder luktar nytvättat och är små stela?)
2; ett ny städat kök?(det får mig lugn)
3; när djuren har det rent och fint och man kan se hur nöjda dom är.
4; när räkningarn är betalda och man har pengar kvar(man känner sig mycket rik då, konstigt nog)
5) att gallopera, (obekymrat,vinden i ansiktet)
6; umgås med nathalie, lycka för mig att jag har en sån fin vän. love ya forever! <3
7; min familj(hur speciella dom än är så älskar jag dom)
8; friska djur(TA I TRÄD)


skriva vad ni tycker??

Kommentarer
Nathalie säger:

Mesa like punkt 6! Love you too babe!

2010-09-12 | 23:19:12
andreas weichert säger:

1:när jag får vara tillsamans med min dotter

2: ett städat hus

3:shoppa,tex ullared elr ikea ; )

4: att få vara frisk

5:att ha jobb i företaget och kunna klara av att betala räkningarna

& tjejer ; )

7mina djur

8 mina vänner

9 min bil

2010-09-13 | 13:06:39
Klara säger:

ingår jag i punkt 7? HAhah skojja bara jag vet inte hur min punkt lista skulle se ut men typ såhär:



1. Att galoppera

2. Att få varva ner i lugn och ro

3. Att umgås med vänner

4. Att se djur som har det bra

5. Att läsa

Nu kommer jag faktiskt inte på nåt mer ;D

2010-09-13 | 16:54:10
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback