lördagen är kommen..

helg, denna högtid som infaller varje vecka, vilken tur för oss:D huhu
idag ska jag rida hem alpina till starred, det var nämligen så att igår morse ringde min mamma mig kl 04.53. jo det är sant, och eftersom jag sagt att min bror ska ringa mig när som varsom om det hänt nått vaknade jag liksom med hjärtat i halsgropen. hursom så var det mamma och hon brukar ju inte ringa mig så tidigt på morgonen. jaja. hon sa att hon stog på asfalten och hade sargon och ebbe på vägen. jag suckade och tog mig ur sängen. tänk om dom blivit påkörda. tur att mamma kom såpass tidigt ändå, ingen jäkel vet vad som kunnat hända. men nu är dom i hagen igen och ska flyttas upp till huset. så därför ska min häst och danne gå hemma hos mamma tills sigge är valack:D vi ska ju visa honom den 25 september vilket är om två veckor. ser framemot det.

jaha? vad mer? sitter och kikar på jultidningsforlaget.com. Ingen som vill köpa jultidingar av min kusin klara? issåfall kika in där och säg till mig. Kanske en julklapp...?? hittade tre saker men jag ska fundera lite, hade inte så mycket som jag trodde men lite gran iallafall:D

btw lyssnar på arwingarnas nya album... mycket sågade låtar kan man säga men svängit som arvingarna brukar vara. dock har dom gett sig på Simon and garfunkels låt The songs of silence... det finns bara dom som kan göra den.. sorry men arvingarna har sågat den fullständigt..

jaha? jag säger shao så länge:D

Kommentarer
Klara säger:

Bra att du gör lite reklam :D Hoppas det går bra när ni ställer ut Sigge ;D KRam <3

2010-09-11 | 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback