lite sent...

mycket nu i dagarna, alltså man hinner inte med nått och dagarna går för fort! varför? jo för det är såå stressigt hela tiden och jag får magsår av att tänka på allt. suck

måste gräva ur golvet på baksidan av ladugården.. lagom intressant men det måste göras och eftersom erik har ont i armarna så blir det jag som får dra det tyngsta lasset, antagligen är det min tur eller hur?

ska även på jobb intervju på tisdag:D weii ett roligt jobb som jag hoppas på, hoppas hoppas hoppas!!
sigge och ebbe är såå duktiga nu, kunde springa utan påfösare idag:D jag är mäkta imponerad av ebbe, han har verkligen blivit en helt annat häst nu, och skönt är det.

gisses ni trillar mina ögonlock ned, snart så kommer jag sova och det ska bliii så skönt....
ZzZzzzzzzZZZzzzZZZ

Kommentarer
Nathalie säger:

Woohoo - vad är det för jobb?

2010-09-22 | 21:41:42
Klara säger:

Jag blir så inspirerad av din header! Vill också göra en egen vad är de för mått på den? Kanske messar över lite bilder så kan du hjälpa mig med ramen om du vill förstås ;D jobbintervju, låter spännande hoppas de går bra! Hejja Ebbe och Anneli! KRammmizar<3<33

2010-09-23 | 06:23:56
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback