lång dag....

blir så när man väntat på vetrinär sen kl 14.. men hon kom tillslut kl 18.15 så nu har Alpina och danne fått sina sprutor... alltså dom är ju såå viktiga... så dyra med... hehe
men det är gjort nu

var även på arbetsintervjue som var väldigt intressant, det öppnade verkligen upp ögonen för autism och vad det igentligen är. vi fick se en film som var helt fantastisk, hemsk, sorgsen och lycklig. kan verkligen se mig själv jobbande som detta i framtiden, så håll tummarna för mig... det gör jag:D

hursom så ska jag lägga och och vila nu, druckit hela dagen så jag borde äta nått, erik får komma hem och göra gröt till mig tycker jag, han borde väll komma snart...
det är ju synd om mig eller hur?

jaha.... så jag hoppas ni haft en bra dag? kanske vart ute i det kalla höstvädret:D 

Kommentarer
KLara säger:

Håller tummarna ;D Hoppas att du får jobbet! ^^ Kram<

2010-09-28 | 19:32:20
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Håller tummarna gumms - lycka till!

2010-09-29 | 10:26:01
klara säger:

Har skrivit ett till kapitel ur Tills kronan faller på bloggen nu! Kram <3

2010-09-29 | 17:27:08
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback