kvällen.... och inget lördagsgodis??

hmm jag vill ha det, är sugen som fasiken på lakrisnappar? varför...? inte en aning, men just nu skulle nog vilket godis som hellst gå ned:D

kommit hem från ridturen:D och skönt var det, alpina var som en helt annan häst när jag hade sällskpa av mamma och simson:D men jag känner mig fortfarande oduglig på att sitta riktigt på hästen:D jag försöker och berömmer mig själv, kanske är det vara på alpina jag är sån här för jag inte känner henne:D eller så har jag alltid ridit så här och det är sjukt issåfall...suck
det får bli paddocken och en jäkla massa sitts träning, det är ju bara det som ska göras:D

Fixat hö till kaninerna, skulle köpt av en vän men mamma hade jue:D så det blev asa bra så nu får dom hö eller nja höensilage:D ska blanda ut lite med gräs nu i början så magarna inte får ont...

ska även ut och träna sigge och ebbe nu, nån gång måste det ske..? eller hur? premieringen är om en vecka... nervöst!:D

Kommentarer
Klara säger:

Har inge vidare till godis hemma vi heller ... Endast en påse me gubbablanding vilket inte är så gott suck ... Kramis<33<3<3<3

2010-09-18 | 18:56:49
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
ciiz säger:

härlig header du har :D

2010-09-18 | 19:00:57
Bloggadress: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback