julafton gott folk!

ja det är ju exakt 101 dagar kvar, vilket är dryga tre och en halv månad:D yey
snö slask och ishalka, och glöm inte kylan och det eviga påklädandet när man ska ut:D saknar det så eller hur? det går gärna komma snö imorgon:D haha

ska strax iväg till hästen men ska hinna skriva lite, ska bli skönt att inte ha några "måsten idag" men det är ju en massa att göra ändå. jaja, lyssna på musiken upptill, mycket bra eller hur? han är duktig den där harry-gregsson.. eller vad han heter? behöver det nämnas att han gjort musiken till the battle? (narnia) haha, en av mian favoriter iallfall:D

jaha? lugnt men mycket att göra idag, en ganska dubbel mening men ni fattar vad jag menar va? har även bytt kort på facebook, så nu mina alla vänner ser ni mig och GUSTAV:D min bebis:D
han fäller dock, hehe hälften är kvar på mina kläder ser jag nu, det kittlar i näsan:D han skulle in till filten igen sa han, han måste tänka på sin skönhetssömn. tjock har han blivit med, kanske ska jag minska fodret lite? men det får ni inte säga till honom:D

nää nu kommer jag inte på nått mer, ska väll lägga in lite kort nån dag, dålig uppdatering på allting, både på alpina, affe och huset:D

Kommentarer
Klara säger:

Nej inte snö! Har aldrig varit så mycket för vintern, jag är en höst/vår människa och bara att höra knarret från snö på tvn får mig att våndas! USCHA!! Kramizzz<3

2010-09-14 | 20:01:17
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Woohoo! Längtar som tusan till jul - är det enda jag har sett fram emot ända sedan jag kom hem! :-P

2010-09-15 | 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback