idag... är det fredag..

tänkte skriva torsdag men hujeda mig vad veckorna går för fort! konstigt nog så oroar jag mig lite mindre idag, men jag har ju bara vaknat och inte gjort nått mer, det där mer oro och stress ramlar säkert ner om nån timma, efter duschen och man vaknat upp lite... för man är ju trött på morgonen, men vem kan klandra mig? huh?

kallt även denna morgon och jag ska leta upp mina gosiga mössor och halsdukar idag, jag brukar ju ja en shal runt halsen men det är dax att byta ut den mot en flyffig varm halsduk, men det är ju bara på morgonen man behöver den. mössa är skönt när jag är ute och springer eller går med hundrana, jo det är sant, joggar lite nu. förösker få kroppen att vakna till, man bli så pigg av att jogga och så mår man så jädra bra!

ska även handla tårt ingredienser idag, skulle gjort det igår men det blev inte av för jag glömde göra en handellista när jag coh erik åkte. suck
men idag ska jag fixa det sista på klänningen, ska bara fixa till mig lite och vakna till:D

Underkjol eller inte?

ska även skicka in passen till alpinas pass, så det blir nån ordning med det nu! så jag ska försöka formulera mig så dom fattar vad dom ska göra, och så ägarbytet med. ska ju reka brevet med så det verkligen kommer fram... suck suck, krångel eller? nja kanske inte än men snart.
badade alpina igår, och hon älskade det. varmt vatten coh hästschampo, skrubbade henne med en vamp och hon blev genast renare, men blöt. så hon har gått med ett skönt termotäckt igår och nu inatt så hon är riktigt varm och skön. hon är för jäkla snälla min fina häst. jag gick sedan en promenad med henne, hon tyckte om det för öronen var spetsade, men samtidigt kan det ju vara för hon var nybadad och hade en ny grimma:D

jaha, jag säger shao så länge,

Kommentarer
tarja säger:

Ja nu är det verkligen kallt på morgonen... brrr det är nu får börja drömma tillbaka på sommaren som har varit.

2010-09-03 | 10:06:10
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Wehey! Kan du inte få mig och börja jogga lite också, jag är i desperat behov av träning har jag insett...

2010-09-03 | 11:22:09
Klara säger:

Hur gammal är Alpina? Är hon så att man kan rida henne? Jag är nyfiken!!! Kul att du har hittat en häst ialla fall ....! Kramis<3<3

2010-09-03 | 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback