höst....

jo det är det nu, fick absolut höstvibbar när jag var ute och red på Alpina. höll på att bli tokig på hästen. hon var rädd för postlådor, pinnar, bäckar, stenar, tuvor,stubbar, sig själv ibland och nej jag skojar inte, hehe hon som var sååå lugn när jag provred henne:D

men men det är ju fart i min lilla häst, och hon är ju väldigt snäll när man hanterar henne, och dessutom är jag inte van vid henne. jag kan inte förstå dom som rider på ridskola, alltså hur kan man vänja sig med olika hästar hela tiden? jag hade vart skit nervös.

idag har ja jobbat, igentligen inget konstigt med det nu för tiden så det är igentligen lika bra jag slutar skriva det i bloggen varje dag eller hur? jag har nog jobb en månad till, jag hoppas på ända fram till jul, eller för alltid....
hursom så kanske man borde blicka lite frammåt kanske? våren är ju inte allför avlägsen...?
det blir tävlingar på hästen för min del hoppas jag:D premiera henne med om jag känner för det:D

jaha? snart drar älgjakten igång, som vanligt varje år eller hur? ser om det blir nån som trillar, det är gott om dom märken man när man är ute och rider, spår överallt:D

nää nu väntar jag på att lasagnen ska bli färdig, är hungrig. lovade mig själv att gå och lägga mig nio idag, det värkar inte som det lär hända. suck

jaha? nää om jag säger hej så länge, imorgon blir det lite uppdatering med bilder.... hoppas jag

Kommentarer
Nathalie säger:

Nämen - precis lika lugn och fin som Simson då!? ;-)

Och det där med ridskolehästar - det är inget att vänja sig vid, de är pretty much samma allihopa och så lugna att man kan tro att de alla går på valium... :-)

2010-09-16 | 10:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback