hold on tight....

jaha lyssnar på takida, never alone för att vara exakt... idag ska jag flytta hästarna till ny hage, funderade på att rida men jag är inte sugen på det, kroppen känns olustig även idag? håller jag på att få nått jag inte vill ha tro?? hehe

vad ska jag skriva igentligen? har inte så mycket i tankarna mer än jobb igentligen, detta problem. alltså inte jobbet men att få ett fast jobb och att känna sig trygg i ekonomin. denna månaden blir skit! eftersom jag har innestående på nilörn så får jag ju det jag jobbar nu nästa månad, ingen konstigt med det, bara det att jag stämplar ju dom dagar jag inte jobbar och får dom denna månaden. Så jag jobbar och får därmed INGA pengar från a kassan, och inte heller från nilörn. förstår ni mitt problem? suck... men det löser sig som det heter va? suck

imorgon är det fredag, SKÖNT. denna veckan har varit små stressande och det har varit mycket att göra, och alla ropar på miG:D känner mig riktigt viktig faktiskt.... hehe
jag är nog en nyckel person på företaget:D hehe "ironi"

fortsätter kämpa med ljudboken, och det är inte så rörigt längre, bara det att dom hoppar från olika karaktärer, vilket jag tycker är frusterande i vanliga böcker, och nja det blir väll sådär, jag tror att hade jag börjat läsa denna boken hade jag slutat läsa den, så jobbig är den. men det är också bra. mycket häftiga saker som hästar med två huvudet, mäktiga trollkarlar och flygande troll:D låter som en saga va? jag börjar undra, men det är lite för mycket knepigt i den... mycket knepigt om man säger så..

jaha, säger hej hopp så länge.

Kommentarer
Klara säger:

Ja ljudboken låter knepig men vad heter den?? Den låter facktiskt bra men vad handlar den om igentligen?? Kram ;D

2010-09-10 | 16:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback