hemma...

jo det är sant:D jag är hemma, och under tiden jag vart hemma har jag ine gjort mycket, ska starta en tvätt strax, ska tvätta min jumpaskor. dom luktar en aning skumt kände jag :D antagligen för jag blivit blöt och låtit skorna torka långsamt. men nej nu ska jag dränka dom i tvättmedel:D

min älskade svärmor var här och gav mig svamp, är hon inte för söt? hon sa att hon inte hittat så mycket men herre jisses, det var mer än tillräckligt:D så nu blir det svamp till maten.. mums
provade att koka mina egna morötter själv igår, alltså hela. dom blev asa goda! så goda att jag funderar på att koka en mängd och bara äta som dom är.. mums

jaha? tvätten väntar, ska även städa bilen, den har på nått sätt förfallit innuti:D haha mycket godispapper är det i den iallafall, lustigt jag som inte äter så mycket längre, och defenitivt inte så mycket på veckorna.. hmm så jag tror det är ett godismonster som bosatt sig i bilen, så jag tycker att han ska städa efter sig:D

jaha? kaninerna ska ha sitt med, sen tänkte jag rida. men jag känner mig lite för stressad så jag får se, det räcker med varannan dag nu i början tror jag. men ska ju gosa lite med henne, och är hon söt så får hon nog en morott och lite biotin:D men hon är ju alltid söt så jag antar att jag inte är så svår mutad:D

kommit på ett nytt äventyr att skriva om ochså:D kan bli riktigt bra, men lite kortare än vanligt:D
jaha? iväg nu anneli, så du hinner allt.

BTW Nathalie och jag hade dejt igår, mysigt med nathalie och buffy, jag han tillcok med springa lite på kvällen när jag kom hem, dock bara en dryg kvart men ändå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback