hata hata hata!

äckliga små jävla as som tror dom äger världen, usha jag hoppas dom alla trillar ned i en vattenpöl och dör, jag menar varför går det inte utrotningshota dom små äckligaste jävla as som finns.. bläää "ryser"
jag har haft 5 stycker iår och för varje är jag lika orolig att man ska åka på nån skit, det skulle inte förvåna mig om det händer nu, när man fått häst och allt. suck

jag pratar om:

vidriga, äckliga, smuttsiga, fula, hatade fästingar! hittade en till på mig nu, hade en i går och inte allt för längesedan en på låret. tre på en vecka. blir jag sjuk nu?
hata dom!!

Kommentarer
Nathalie säger:

Ja fy faan för fästingar - finns ju inget vidrigare kryp! Och det faktum att det inte verkar som om det finns någon som helst orsak till deras existens gör ju inte saken bättre!

2010-09-03 | 19:08:37
Klara säger:

Ja usch!! Dom finns överallt också .... Jag trodde du gillade blodsugare men aja , en anledning till att vara team Jacob :D

2010-09-03 | 19:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback