gekås.... fast fattig..

denna månaden är inte kul, nope inte alls. alltså man kan ha dåligt med pengar och man kan ha SKIT dåligt med pengar... denna månaden är det SKIT dåligt med pengar... hehe
vi överlever, tro inget annat men det är så mycket som ska ut just nu, och det är jobbigt att inte veta om pengarna ska räcka till allt innan hösten. så man har lite ångest nästan, dock kostade jag på mig ett gekås besök idag med debbi och martin! trevligt och jag köpte för 216kr eller nått liknande, överskred budgetten med 50 kr ungefär. men jag köpte en ny grimma till alpina och biotin. även en barbie till philippas tårta. så igentligen kan man räkna bort 50 kr och då funkar de ju. eller? haha

ska handla inför tårtbaket idag, så det blir färdigt innan fredagen, så de så. ska även sy, ska fålla upp kjolarna och zickzacka två sömmar. sen är klänningen färdig om jag inte ska göra en massa rychpych på:D
ska dit och göra det om en liten stund, finns ju en till klänning som skulle sys men den kan väll vänta lite:D

annars så är det lugnt, jobbar inte vilket både ger mig magsår och skuldkänslor. hur svårt ska det vara att få ett jobb, man får ju liksom magsår av att stressa men när kroppen inte vill lugna sig och magen för så där ont, som innan man ska hoppa en tävling med häst. kroppen vilar aldrig trotts att den är "ledig" därför får jag magsår. ont i öronen har jag med... men det är lite bättre idag, ska börja ha mössa tror jag, det värmer så skönt nu. Riktigt fint höstväder har vi iallafall.

True blood med nathalie igår och det var underbart! alltså serien är ofattbar! jag älskar den!
mysigt med natta med, lustigt hur en karaktär kan få hjärtat att slå tre slag extra varje gång han kommer med i bild, mysigt!! och hur man liksom klappar händerna... whhiii!:D :P du vet vad jag menar natta:D

jaja, satt coh kikade på barbie dockan innan, den jag köpte till philippa:D alltså vet ni hur sjuk smala dom är? tuttarna står rakt ut och huvudet är typ skit stort för kroppen:D tro mig jag vet för jag har ritat så många kroppar att jag vet hur den perfekta kroppen ska se ut:D suck barbie är sjukt smal coh spinkig. jag vill ha en mullig barbie docka!

Om Barbie var människa och 180 cm lång skulle hon alltså väga 39 kg. fotlängden skulle vara 15 cm, enligt källor som kollat upp barbies mått. haha:D snacka om anorexi!

knäppt va??


Kommentarer
Klara säger:

Jadu dom är rätt skumma dom där dockorna, haha^^

2010-09-02 | 14:11:56
Klara säger:

Salomon kommer och jo hon är med barn ;D MEn hon har ju typ bara varit med barn i några veckor ^^

2010-09-02 | 14:17:47
tarja säger:

Barbiedockorna stämmer inte riktigt i måtten, men varför vilja likna en dock när man kan vara sig själv? Det är ju helt underbart!

2010-09-02 | 23:21:11
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Hehe jag fattar vad du menar! :-P

2010-09-03 | 11:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback