fredagen lite kort:D

jaha? det blev sent igår och för alla er som vet att jag uppdaterar jue varje dag! han inte riktigt med det igår men wtf? sometimes går det inte:D hade underbart mys som bara jag coh nathalie kan ha.... these are the special times.... hur mysigt som hellst, lustigt att jag och nathalei faller in i våran värld... vårat utopia:D

jaha det var true blood avslutning och som vanligt satt och gums och dreglade över erik, alltså det finns en hel del snygga skådespelare i den serien, jag har ju mina favoriter och dom som jag avskyr...
KILL BILL!

hehe, nää men som sagt det var en hel lyckad dag förutom att jag och erik höll på att fastna i stan på hemvägen, det hade smällt vid åhaga, 7bilar eller nått, och en lastbil.... så det var stopp från båda hållen vilket vi upptäckte i tid... hehe
så vi körde liksom runt allt, när vi nådde aplared sa dom att olyckplatsen nu var rensad och dom sakta började släppa på trafiken... gisses

idag är det nog städning på schemat ska även rida och försöka ta tag i stötfångarna på bilen, dom är ju lite trasiga liksom. kunde nästan trott att jag var inblandad igår vid olyckan, haha

men nya ska på och dom ska lackas osv, kan nog bli bra... eller bättre än det är nu:D
men städning var det ja, erik gav mig direktiv. alltså städningen är inte det man prioriterar när man har jobbat hela veckan, man skulle haft en städdag i veckan, en bestämd dag. och en bestämd handlingsdag.
jaja.


ett eko av tystnad....

man är upptagen för man har en massa måsten, jag dissar måsten dom är såå måsten om man säger så, det är sånt som får en att falla in i en kelig vardag... hujeda mig:D
önskar man kunde falla lite uppochner om man säger så..

jaha? men med musik och regnet mot rutorna vill man nog ändå vara inne, kanske slänga på en film sen mellan varven:D robin hood kankse?

hoppas ni alla har planer för helgen, för det har jag tror jag... iallafall MÅSTEN??:/

Kommentarer
Klara säger:

Vill träffa dig! -.- Mysig design! Känns bara som om fåglen har kommit vilse med sitt blåbär och löv i allt det svarta, men annars är den jättefin! =)

2010-09-18 | 13:33:09
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback