fredag.

idag har det vart varmt hela dagen, antagligen är jag van vid ngt kallare nu för idag när det var skönt och även igår har jag svettats som en gris, fattar inte varför, känns som om jag har världens dåligaste kondition...

har puttsat på sigge idag, imorgon får vi se om jag kan få nån ordning på han, ska bli intressant samtidigt lite skrämmande, tänk om jag inte lyckas fläta det så det ligger kvar, får man använda hårnålar på häst? lol

ser ochså framemot morgondagen, ska bli roligt att se vad för poäng han får, alltså jag är inte på humör, för jag mår lite knepigt! så jag säger så länge och så hoppas vi på mer inspiration imorgon, om inte annars lite bilder från unghästmönstringen:D

väntar på min pizza, ska nog slänga på en bra film med. vilken det blir får vi se....

Kommentarer
Klara säger:

Nej, antagligen för att man ska få så mycket erfarenheter av olika hästar som möjligt. Mysigt med film =) Lycka till med Sigge o Ebbe imorgon! Kramizz<3

2010-09-24 | 21:44:20
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback