feber...

jaa vet, men jag har ringt vårdcentralen... så här löd det

08.07 välkommen till vårdcentralen i svenljunga, för närvarande är vi upptagna men lämna ditt telefon nr så återkommer vi. jag lämnade mitt nr
- vi ringer dig 08.30. jag lade på
08.35 -ja vi ringer från vårdcentralen, vad kan vi hjälpa dig med
-hej jag heter anneli och jag skulle behöva komma in på en undersökning för jag tror jag har magsår.
-oj det låter inte bra, jag ska se här.
-tuvärr finns det inga tider kvar, har du mycket iont?
- ja det har jag, och feber
- du får ringa imorgon igen för då får du en tid imorgon.
- kan jag inte boka än nu?
- nej det fungerar inte så längre.
-när ska jag ringa för att få tid då?
- mellan 8 och 9.
-tack.

såå nu måste jag ringa imorgon igen, för att antagligen upprepa samma procedur.. suck!!
ska nog byta vårdcentral, det ligger en nära jobbet i stan och man kan ju åka till vilken man vill så där får jag kanske tid samma dag, dessutom behöver jag inte ta ledigt från jobbet mer än nån timma kanske..

mår förövrigt ngt bättre men har feber, ont i hela jävla kroppen från tårna till huvudet, lederna gör så ont att jag knappt kan gå..??
så jag tror jag behöver medicin, det är så där halvroligt att planera sina resor efter toaletter ska jag säga er, hmm nu ska vi se, om jag går på toa nu så kan jag hålla mig till mamma och pappa...(fattar ni))

wilmer smet igårkväll med, och jag vet vad ni tänker! ((IGEN??) och jo igen, men denna gången kom han inte hem, så när jag ringde polisen imorse hade en snubbe plockat upp honom, gissa var? jo på 27an mot tranemo, herregud! jag kan verkligen tänka mig honom springand emed huvudet åt tranemo helt förvirrad.... lustigt
men nu är han hemma iallafall och i ett helt stycke...

Kommentarer
Nathalie säger:

Krya på dig!!

2010-09-29 | 10:26:40
Klara säger:

Oh herre gud ... Lilla Wilmer han hade ju sprungit jätte långt! Krya på dig!! <3 Kram ;D

2010-10-01 | 17:00:56
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback