falling like a star....

igentligen skulle det stått löv:D för fasiken va dom trillar av trädena nu... hösten är här, och det är inget snack om saken....
juli, augusti och september, härliga sommar är det då....

jag säger att vi dissar månadsången, eller vad den kallas.
jobbet har vart stressigt idag, stoooora ordrar och mycket små plock... men vi han få ut allt och det säger en hel del faktiskt, men ni måste vara där för att förstå:D
 idag är jag sugen på prinsesstårta, vet inte varför men jag liksom blev sugen på det innan när gubbarna pratade om det. marsipan:D mums... ändå är jag inte mycket för tårta? konstigt va? :D men just idag är det nog socker tarmen som spökar, godis detta jävulspåhitt! hehe

strax eller nja när erik kommer hem ska jag och han springa lite med hästarna(sigge,ebbe) för dom ska tränas inför visningen den 25 september, nästa vecka alltså. lite nervöst men samtidigt roligt!

hur det är blir ska dom tränas lite:D

vet inte riktigt mer vad jag ska skriva...
ser framemot morgonen, då ska jag och nathalie ha en BRAK avslutning på trueblood säsong tre... göttans! mycket choklad. och mycket av mina darlings(nathalie och eric northman:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback