ens egna åsikt...

snälla alla ni som ska gå fackeltåg och demostrationer, kan ni inte låta alla ha sina egna åsikter? okey jag vet, skydda sverige mot rasism! vet inte hur jag ska skriva för det inte ska låta dumt, men jag tror inte det är såå farligt som det värkar vara, invandrar politik my ass, men detta är ju av en anledning? jag tror knappast  så många svenskar helt plötsligt blivit främlingsfientliga!? right?  många äldre röstade på sd, många ungre med dock, men äldre som mig vetligt är klokare? hursom jag vill att ni ska förstå att det lägger sig, detta är en knuff i politiken, kanske kan moderatjävlarna se sig lite för nu, innan dom krossar nån stackars människa?

jag tänker inte förfölja, hota och håna dom som röstade på folkpartiet? varför får man inte ha sina åsikter? sverigedemokraterna är och förblir ett gnällparti... ni kan inte göra nått åt det!


citerar ur metro

-jag är inte främlingsfientlig, jag vill bara minska invandringen.

så här tror jag det är i de flesta fallen, och det är runt malmö som sd fått mest röster! och det har sin förklaring! ROSENGÅRD!

såå slutpratat!

jobbat idag men vart ¨på halvkasst humör, antagligen för kassan är skrall och det känns som hundra år till lön. dessutom när lönen kommer så kommer det vara en skit lön, för det blir så i bland antagligen! och dessutom börjar jag känna mig små sjuk, gjort det länge men nu värkar det som det blommar ut, ont i ryggen, halsen osv.
dag för en huskur...

jaja! hoppas snart det är helg.... hehe just de ja, det är ju tisdag!! hihihi

Kommentarer
Klara<3 säger:

Precis! Alla måste få ha sina åsikter för annars skulle man ju inte kunna ha en egen ;D Mycket klokt kram<3<3<3<3

2010-09-21 | 19:02:06
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Såklart man inte skall förfölja och hota någon - men det finns ju en väldigt god anledning till att man protesterar - det är ju för att visa sitt missnöje med något. Om vi bara skulle acceptera allt och låta allt vara som det är kan vi ju aldrig förändra något som är dåligt - och därför måste man protestera och visa att man tycker något är fel - och det är ju bara bra!

2010-09-21 | 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback