can´t you see...

jah? söndagen framskrider för fort, som det brukar vara med helger, och varför känner jag mig så grinig? antagligen har jag nathalie och godis abstinens... hehe
missade anmälan till hillaredstrampet ochså, hade lite funderingar på att gå med iår, men jaja det får la vara:D kasnke ska höra med en bekant om han ska gå, issåfall kan amn ju hänga på honom:D

idag har jag ridit alpina, det gick väldigt bra och hon är väldigt okomplicerad häst, går dit man vill osv:D dock känns det som jag ska sitta sönder henne, men det har jag fått ifrån emblas rygg tror jag. suck hjärn spöken är det inte lätt att bli av med, dom hemsöker en hela tiden och gör en väldigt nervös.

annars så är det lugnt, erik försvann imorse och han är inte hemma än, jag är asa sugen på en red bull men jag kan nog hålla mig. cola hade vart gött med:D

som sagt godis.... socker. men ikväll ska jag coh nathalie mysa och då blir det nog socker på högnivå. hehe
jaha, ska förbereda inför maten nu, det blir kyckling i sås med potatis och morötter. hoppas det smakar.

Kommentarer
KLara säger:

Va kul att det gick så bra med Alpina! =) Och jag skulle inte kalla tre (hungriga) timmar i en kanot för en dejt .... Och det var inte meningen att det skulle vara en dejt heller ;D Kram

2010-09-05 | 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback