saker jag vill ha:D

alltså har kommit fram till att jag behöver vinterskor/finskor, vinterjacka, tröjor, underkläder och jeans. och jag hatar att BEHÖVA ha det för då hittar man liksom inget, har vart runt och kikat lite och fasiken så mycket man hittar som man vill ha, så nu kommer det faktiskt lite bilder på sånt som jag vill ha!

Nån som vill ha med?? behöver verkligen kläder, har inget att ha på mig när jag ska göra mig fin liksom.. hmm suck
behöver nya skor och en jacka iallafall, det är måsten.

vad behöver ni innan det blir kallare??

Kommentarer
Nathalie säger:

Jag behöver också en massa saker! Skulle åkt in till stan idag men det blev inte så - skall in på tisdag istället tänkte jag. Måste kolla efter vinterskor och byxor.

2010-10-03 | 12:29:22
Anonym säger:

Jag behöver ia la fall ett par

skor och kanske en jacka jag vet inte, vi har inte gått igenom vinter kläderna ännu. snälla maila mig anneli!<3

2010-10-03 | 20:25:53
lina säger:

om ni undrar var det jag som precis skrev det som är ovanför!

2010-10-03 | 20:27:52
Moa säger:

Var på Ullared igår men åker gärna dit en gång till :)

2010-10-04 | 10:54:51
simone säger:

ritkigt snyggt set! :)

2010-10-04 | 13:40:02
Bloggadress: http://fattybom.se
lina säger:

anneli allt det du vill ha i kläd väg skulle passa dig perfekt<3!:D

2010-10-10 | 10:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback