nån som märkt...

att bloggen segar nått fruktasvärt och det kommer upp felmedelanden? suck säger jag bara, hur ska jag nu kunna läsa min bloggar!!

hursom så red jag alpina idag med debbi och silje:D det var mys i det fina höstvädret och jag tyckte alpina skötte sig asa bra. imorgon får hon nog vila lite. och jag ska nog rida simson lite, känna på han. men jag får se, han kasnke inte vill:D
hoppas iallafall att björn kan komma och sätta skor på tottarna på han så han blir glad igen:D

jaha? har flikat hålor idag och det blev bättre, så nu gott folk är vägen fin igen:D var på arbetsintervjue nr 2 idag coh det gick väldigt bra! mycket intressant och roligt om man kan säga så:d

jaha? imorgon är det hästmässa på åhaga och jag ska dit med mamma och debbi:d ska bli roligt!!

Kommentarer
luffi säger:

konstigt att de inte fixar det så att det alltid går snabbt och enkelt... jag menar de borde ju tjäna massa pengar på all reklam som de har på alls bloggar!!

2010-10-08 | 23:02:02
Bloggadress: http://www.luffi.se
Klara säger:

Exakt de krånglar nästan jämt nu när man ska läsa någon annans blogg, tråkigt!Ja shopping med kusin låter bra! Hahah syns sen Kram<3

2010-10-09 | 08:43:56
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback