morgon,

ja klockan är snart 8 men jag tänkte att när jag skrivit färdigt detta så är hon nog det...
jaha? igårkväll satt jag bara och kikade på nätet, lite tv blev det men fasiken betalar jag så mycket för den skiten, det är aldrig nått roligt!!! men jag är ju fortfarande sur på telia så kanske blir det inget mer teliakanalpaket. igentligen de ända kanaler jag och erik tittar på är 3,5,6, disneychanel,dicovery,ja det är nog det i runda svängar, skulle inte sakna nått annat, eller jo tv4 +... det okända går ju på den:D

så kan jag få ett kanalpaket med 6kanaler så blir det bra...
jaha? idag ska jag coh klara ut på en morgon tur, det kan nog bli en ngt kylig tur men fasiken vad har man kläder till? right?  ska bli mysigt iallafall, sedan blir det väll ochså en film eller nått:D sitta och inne i värmen och värma oss lite.

nää hej hopp galopp:D

Kommentarer
Klara säger:

Ja de var riktigt mysigt =D Vi måste se klart på filmen snart med ;D Kram<3<3

2010-10-17 | 17:19:17
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback