make it.... good:D

jaha+ modemet hänger med, men det nya ligger på larsson så jag ska hämta ut det imorgon. idag har det vart mycket på jobbet coh det känns som om man får dra lite av lasset helt själv? men nja anders har ju jobbat med mig idag så det gick ju bra ändå:D

imorgon ska jag på arbetsintervjue nr 2, dom ville träffa mig igen så jag antar att jag gjorde gott ifrån mig förra gången:d
jag är smått nervös inför vad som kommer hända, om dom kommer testa en med nått. man ska ju leka mycket på detta jobbet så jag får väll börja bygga lite härlig fantasi:D
annars så ska jag även till Skroten för jag ska köpa nån meter tyg till jolinnes julklänning:D eller nja Tomteklänning är det väll:D jag har små planer på hur den ska se ut och den kommer bli såå söt:D lika söt som jolinne:D

jaha? ska rida imorgon för idag är jag trött och har en huvudvärk som inte vill ge sig. ska ta en treo snart igen och se om det hjälper, dricker ju som en häst på dagarna med det hjälper inte:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback