loppis:D

alltså loppis är kul när man ser att priserna är rätt, varför ska man åka till en loppis och köpa en sliten gryta för 60 kr när man kan hitta en ny för 120? loppis fynd handlar om JUST fynd, som moa som idag köpte
6glas,6muggar, ett durkslag, en glaskaraff, en socker ströare. slutsumman var på 48kr? tror inte jag ljuger:D men BILLIGT, loppisen i sexdrega är bra, men rätt priser.

kom till svenljunga loppis och fick nästan en chock, alltså tror dom att dom driver en affär, och jo jag vet! det är FINA saker, men det är fortfarande en loppis, herregud...

hiss och diss om man säger så...

jaha? hjälpte som sagt moa lite idag med, fy va snäll jag e:D nää men jag skulle ändå ut och åka:D
så hon fick åka med, hennes lägenhet är väldigt mysig om jag inte sagt det:D

jaha? annars så har jag sytt färdigt jolinnes klänning, så det kommer en bild på den, lovar! och mer då? skulle vart gott med en ridtur men jag väntar på att erik ska komma hem så vi kan gå ut och greja lite, han ville nämligen det och jag har lovat det, så imorgon borde jag hinna med en tur. känns som hundra årsedan jag red men igentligen är det ju bara en vecka, sicken grej.. hehe

veckorna går för fort:D sen om det är bra eller dåligt är ju att fundera över, vad tycker ni? är det bra tiden går fort eller är det kasst?

Kommentarer
becca säger:

Sv: håller med du :-) i helgen jobbar jag så de händer inte så mycket :-) allt bra med dej annars idag? :-)

2010-10-30 | 14:44:26
Bloggadress: http://myranstankar.blogg.se/
Klara säger:

Ibland är det skönt att tiden går snabbt men ibland vill man bara sätta pinnar i hjulet och leva mer i nuet. Så både ja och nej ... Kram<33

2010-10-30 | 20:22:43
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback