kvällen

har kikat på ullared och herregud vad jag tycker den serien är pinsam! allstå varför kan dom inte kika upp nån normal människa? inget emot dom som är med men varför framstår dom alla som idioter?

hursom så drar det sig mot hubertuss intresset värkar hyffsatt stort och det ska bli roligt!
hoppas många är med och även nya medlemmar är välkomna!
hoppas iallafall att eran dag varit bra för det har min. har ridit och det gick bra! ska bara dra åt sadelgjorden lite mer för sadeln kändes lös:D
men hon sköter sig bra, blev dock sparkad på min stackars fot av danne, men jag överlever:D

Kommentarer
Klara säger:

2010-10-05 | 18:54:54
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Klara säger:

Vet inte om jag råkade skicka en tom kommentar innan men, medlemmar? Hur många ska vara med och hur många var med förra året/ gången?? Kramisar< Ps Jag, Lina och mamma kollar förbi på Söndag =)

2010-10-05 | 19:03:15
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback