kvällen

and feeling kind a tired...

men det hör väll kvällen till:d
tycker jag suttit i telefon hela dagen vilket inte är så ovanligt:D
men kom igen det är tisdag, den drygaste dagen på veckan, imorgon är det onsdag och kanske snö:D
hujedamig...

har tagit in hästarna idag, dom var blöta och kalla, eller nja inte alla för tre av dom har täcken men det var nog skönt för dom att komma in:D

hmm annars så är det nog lugnt med allt men ändå känner jag mig stressad, imorgon är ochså sista dagen på hubertus anmälan så kom igen, alla ni som även sagt ni ska komma ring ändå:D

väntar svar från vissa av er som jag tror jag vet ska ringa, men jag får väll ringa ändå:D

Kommentarer
Klara säger:

Har Linnea och Malin kontaktat dig än? Dom sa att dom skulle ringa dig ialla fall xD tisdag är nog värsta dagen i veckan håller med om de! KRam<3

2010-10-19 | 20:34:14
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
KLara säger:

Okej skönt å höra ;D Kram<3

2010-10-20 | 06:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback